pátek 27. dubna 2012

Lush / Alcina - Problém s pletí? Ano mám :-(


Nikdo není dokonalý a já už vůbec ne. Už od 14 let trpím akné a zkusila jsem snad vše. Různé vodičky od doktorky, aknecolor, kosmetiku z drogerie i z lékarny jako Garnier, Nivea, Vichy, Bioderma a nic nepomáhalo. Nakonec jsem začala chodit na čištění pleti ke kosmetičce a drobný zázrak se objevil, ale jen na chvíli. Nakonec jsem vsadila na přírodu a vrhla se na Lush. Bomba číslo jedna, ketrá mi konečně mírně pomohla. Ze začátku jsem byla nedůvěřivá a koupila si jen


Angel on Bare Skin: Měkká roláda, jemně obrušuje pleť, hydratuje ji a rozjasňuje ji. Je vhodná pro dokonalejší pleť, ale pomáhá i na akné.

.
Po prvním týdnu jsem viděla velké změny, pleť byla zářivější pupínky se zmírnily, ale černé tečky se nehnuly. Nakonec jsem se vrhla na Fresh Farmacy: Čistící kostka, používá se stejně jako mýdlo a opravdu zabraňuje vzniku pupínků.

Zbavil mě i černých teček :-), ale problém časem byl, že mi dost vysušovalo pleť.
Další věcí, kterou jsem vyzkoušela byla Aqua Marina: Další roláda, na zklidnění pleti mi vůbec nesedla. Pleť jsem měla zarudlou, vysušenou a hodně podrážděnou. Byla jsem moc zklamaná, ale určitě jiným sedne. Je detoxikační a tím pomáha pleti odolávat každodenním nástrahám.
A nedávno jsem vsadila na kosmetiku, kterou používá přímo moje kosmetička. Je to značka Alcina a nemůžu si ji vynachváli. Zatím používám jen bylinný fluid,
ale hodě se mi stáhly póry a pleť je hladší. Na tuto kosmetiku slyším jen samou chválu. Moje máma používá Stress Control Creme a má po něm krásně zářící pleť a vyhlazené vrásky.

Žádné komentáře:

Okomentovat