pátek 27. dubna 2012

ELF minerální pudr, make up, korektor a tvářenka


Také máte problematickou pleť a bojíte se, aby se vám dekorativní kosmetikou ještě nezhoršila? Pak je tu pro vás minerální kosmetika. Já osobně používám ELF, protože je cenově dostupná.

ELF minerální sypký korektor: Mám odstín Fair a je úplně bílý, což mi vyhovuje, protože mám světlou pleť a korektor by měl být světlejší než odstín make upu. Pozor, sypký korektor se hodí jen pro mladou pleť bez vrásek, protože vrásky by velmi zvýraznil.

ELF minerální pudr: Odstín corrective yellow. Jak je v názvu odstínu slouži ke korekci, přesněji na zakrytí kruhů pod očima, dokonce i jemné začervenání schová, ikdyž na čerevná místa slouží zelený korektor. Pro mě je to úžasná věc, protože se dost červenám a tento minerální pudr jemně zakryje moje červenání. Další výhoda je, že zjemný pleť a nezvýrazní póry :-)

ELF minerální make up: Odstín Fair stejně jako korektor, ale není bílý. Odstín je do oranžovo-žluto-hněda :D, světlý, takže pro bělobu bezva :-) Není moc krycí, je lehký, na léto mi moc vyhovuje a vydrží celý den. Večer když se odličuji, vidím, jak se mi po něm stáhly póry a pleť vypadá zdravěji.

ELF minerální tvářenka: Posledním produktem je minerální tvářenka odstín Coral. Je to jemně oranžová barva. Čím víc vrstev, tím výraznější. Nemusíte mít strach, že by jste vypadali jako MARFUŠKA, protože barva je opravdu jemná a marfuščího efektu s ní nejde dosáhnout :-)
A fotka. Bohužel tvářenka nejde moc vidět :-(


Žádné komentáře:

Okomentovat