čtvrtek 26. dubna 2012

ELF Paletka pro dokonalou pleť

Jako první výrobek od ELFu jsem vybrala Paletku pro dokonalou pleť, která je buď chválená a nebo kritizovaná. 

Já, jako osoba světlé pleti určitě chválím.
  •  Sjednotí mi barvené rozdíly pleti, ale určitě není na zakrytí červených flíčků nebo pupínků. 
  • Nehodí se pro tmavší typy, protože odstín paletky je opravdu dost světlý.
  • Je na ni potřeba hodně jemný štětec, jinak dost práší.
Používám ji na make up a není pak potřeba ani přepudrovat, protože pleť udrží dlouho matnou.Já používám štětec ELF z řady Essentials na tvář velký ( Total face brush ) a jsem spokojena. Bohužel mi paletka bez báze dost zvýrazňuje póry, ale i tak ji mám moc ráda, protože si bázi nosím vždy a když nemám s pletí zrovna žádný problém používám paletku jen na očištěnou a nakrémovanou pleť :-).


Cena 87,- a balení má 13,5 g Takže si myslím, že vydrží dlouho.






Žádné komentáře:

Okomentovat