pátek 27. dubna 2012

Báze pod make up


Tak jsem posbírala všechny báze co mám doma a zjistila, že se o žádné nedá říct, že je horší nebo lepší. 

Vyhlazující báze pod make up Dermacol:
Dokonale vyplní póry, zmatní pleť a dobře se roztírá. Nevysušuje ani nehydratuje. Je lepší pro mladší pleť bez vrásek, protože vrásky mé mámě teda moc nevyplnila a nevyhladila, dokonce mi přišlo, že vrásky zvýraznila.
Za mě nepatří zrovna k těm lepší a přijde mi celkem drahá ve srovnání cena/kvalita.

Cena 169,- balení 10ml. Prodává se i větší 15ml za 249,- s pumpičkou.

ELF Minerální báze pod make up:
Vyplní póry stejně jako báze od Dermacolu, zmatní, dobře se roztírá a tadáááá né moc, ale jemně hydratuje, ale opravdu jen jemně. 
Mám občas šupinky po obličeji a když nanesu bázi tak se vsákne do suché kůže a né jak u báze od Dermacolu, že by se mi suché místo zvýraznilo. Jemné vrázky vyhladí, ale výraznější určitě ne. Pro mě zatím asi nejlepší báze. 
Bohužel má velmi, opravdu velmi nepraktické balení.

Cena 149,- balení 14g.

LOREAL Studio secret vyhlazující podkladová báze:
Jako dvě předešlé vyplní póry, zmatní, vyhladí, ale hodně vysušuje a opravdu hooodně, ale pleť stačí před nanesením namazat a je vše jak má být. 
Je hutnější, je třeba ji hodně roztírat, ale tadáááááááááááááááá vyhladí i hlubší vrásky, takže určitě fajn pro starší pleť.

Cenu už si nepamatuji, ale kolem 400,- balení 15 ml.

Všechny báze rozjasní pleť, takže je můžete nosit i bez make upu jen přepudrované :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat